Pazartesi, Şubat 26, 2007

günaydın

günaydın size
günaydın bizee
hepimize günaydın
günaydın hepimize.....
B.Ortaçgil
Bugün yeni bi güün
diye devam eder şarkı ne de güzeldir, plağını aldığımı hatırlıyorum, Kadıköy'de Minimo plak'ta güleryüzlü dost Manuk'tan '73 müdür '74 mü? hatırlayamıyorum. Mavi kapaklı 33'lük bir plaktı üzerinde naif bir resim vardı. Bayılırdım.

Şimdi "günaydın" diyorum yanımdaki huzura, hakikaten günüm ayıyor, haftam, ayım, yılım, tüm hayatım. hep günaydın, iyi ki geldin iyi ki getirdin aşkın ışığını. sakın gitme hep günaydın olsun.
"Günaydın bize...."

3 yorum:

Sybella dedi ki...

Sevgili Anlatıcı,
Umarım her yeni doğan güneş günaydınlarla gelir sana ve hayatın güzellikleri hep yaşanır...

Tanya's dedi ki...

Gunaydın hepimize,
Hepimize günaydın

Ersin dedi ki...

hepimize hep günayın canlar