Salı, Mart 25, 2008

Vee düğün günüüü

Nihayet o gün gelmişti....

Bir gece önce canım Tanyam, anne ve babası, sybella ve canımdancanı bana geldiler, oturup sohbetleştik, babası o gün ilk defa beni piercinglerim, küpelerim ve dahi dövmelerimle görme mutluluğuna erişti, ama olsun idare etti adamcağız. . Keyifle sohbet ettik, ertesi gün için sabah saatlerinde önden adaya gitmek üzere sözleştik. Onlar gittiler, Zafer ile biz biraz daha sohbet ettik, adamcağıza gene bir masaj yaptırdım, sağolası gık demedi gene...

Yatıp uyudum, sabah sat 07.30 cıvarlarında uyandım, keyfim yerinde idi, hava günlük güneşlikti, biraz yatakta debelendikten sonra mutfağa gittim, o anda şoka girdim, zira pencereden baktığımda bembeyaz dalgalarla köpüren bir marmara denizi vardı, haydaaaaaaaa... Sesimi çıkartmıyayım bi şekil gideriz dedim, giderdik gitmeye ama diğerleri nasıl gelirdi, hava daha da bozarmıydı.....

Bu düşüncelerle, balkon camını açtım, irice bir bardak çayımı aldım, James Blunt koydum cd'ye iyi ce de açtım sesini, ayaklarımı demirlere uzatıp dalgalarla dalga geçerek elimdeki gitar ile parçaya eşlik ettim. Daha sonra hadi hayırlısı deyip, Zafer'le helalleşip çıktım yollara. Tanya ben yoldayken aradı eee şeyyyy hava biraz lodos dedim, "şakasın heralde" dedi, hadi hayırlısı deyip toplaştık. Elbiseleri ve ufak tefek şeyleri de alıp gittik.


Düşüncemiz onca eşya ile vapur yerine bir tekne tutup birlikte gitmekti, Bostancı'ya ulaştığımızda hemen arabaları boşalttık, öğleden sonra misafirlerimiz için tuttuğumuz tekneyi bize ayarlayan Musa Kaptan ile görüştüm, gideriz sorun yok biraz sallar dedi. Bu arada Dr Mete de bize katıldı sağolsun...Yola çıktık, eh biraz salladı bir ara Tanya'nın annesi kamarada ortadaki direğe tutunmuş duruyordu :)

Güle oynaya gittik ve Halki Palas'ın iskelesine yanaştık. Yol sırasında Musa Kaptan "merak etme öğleden sonra hava daha iyileşir" diyerek içime su serpti.

Adaya varışımızda hemen eşyalarımızı , birkaç gün önce Zafer ile götürdüğümüz diğer eşyaların yanına yerleştirdik, kısa sürde odalarımıza geçtik, daha sonra lobide buluştuk daha çok zamanımız olduğunu düşünüp şöyle çıkıp yürüyelim dedik. Sevgili Dr hadi sahilde iki duble bişey içelimn dedi, aklımıza daha önce yediğimiz levrek marine geldi, iki duble içip levrekleri keyifle mideye indirdik, , daha sonra ver elini otel..

İlk iş müzik sisteminin kurulmasıydı, aslında o sıralarda daha otelde hiçbir şey yerleşmemişti, Müzik enstrümanlarını ( evdeki bir elektro ve bir bas gitar, bir klavye, bir octoped) Zafer ile perşembe gününden götürmüştük. Ayrıca iki adet müzik yüklü laptop Sevgili Okay ve canım büyük kızım Ayşe tarafından şahane playlistler ile günler boyu uğraşılarak hazır edilmişti.

Bir yandan onları hazırlıyorken diğer yandan da telefondaki kulağım Zafer'de idi, Zira Zafer'i misafirleri getirecek teknenin başı yapmıştık tekme saat 15 te kalkacaktı saat 15:15 olmasına rağmen Telefonun ucundaki Zafer daha üç kişi geldi diyordu... GArip herhalde trafiktir dedim, "bari mümkünolduğunca bekle " demeyi de ihmal etmedim.

Yarın: zafer den telefon geliyor tansiyonum çıkıyor!!!! , akşam oluyor ve muhteşem bir düğün .......bir dolu resim ile ( dizi film gibi yapıp reytingi kurtarmaya çalışıyorum HAHHAA)

10 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ah o sabah denizi ggörünce nolduk ama..ahhayt hele babam seni görünce önceki gece nasıl da güzel idare etti..zavallı zafer hocam tüm kaprislerini cekti ama sana sonra ne yaptı hehehe..

Playlist gercekten cok güzeldi..2 şarkı hariç..

Eee hadi devamı?

Sybella dedi ki...

Tam arkası yarın olduuu:)))Heyecanla tekrar okumayı bekliyoruz...

AES dedi ki...

hahhaayyyt herşey ne kadar da keyifliydi be hakkaten sevgili...
Sybella arkası yarıııın
öptüüüm

Verda dedi ki...

Cumartesi trafiğini bi nebze ben de anlatmaya çalıştım - meğer miting varmış!!! Herkes gecikti ama çok keyfiliydi beeeee

Hadi bi daha - hep beraber heybeliada da yemeeee gidelim...

bu arada cemil ve ben size ev ziyaretine gelmek istiyoruz... yakın bir zamanda. şimdi siz yeni evlisiniz. hehehehehehe zamanı siz belirleyin valla.. hehehehehhe...

sinem dedi ki...

Aaaa hocam en heyecanlı yerinde kestin yaaa. Yarına kadar nasıl beklerim şimdi:)) Hani fotoğraflar???

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Çok meraktayım valla bu hikayenin sonunu bekliyorum tabii resimleride:)
Çok ama çook mutlu olsun.
Sevgiler

AES dedi ki...

canım benim yahu kusura bakma yeni gördüm commenti, ne zaman isterseniz buyurun yahu bitek bu cumartesi pazar yokuz.
hakkaten iyi keyifti gene en kısa zamanda heybelkiada yemeği yapalım söz
hatta otelde kalırız o gece gene partileriz kendi kendimize

AES dedi ki...

sinemcim dün çok yoğundum bugün hemen yazıyorum

Tanya's dedi ki...

Aaa sevgili hadi ama...sen koyucaksın resimleri diye bak canım Sİnem bak bak dur aynı resimlere..Zilsiz de hehehe.

Verdacım,

Aaa yeni evliyiz tabi hehehe..hemen gelsenize olum..

AES dedi ki...

Aşkım, beceremiyorum bu resim işlerini sana devrettim ellerinden öper çok seviyorum seni :)
Verda, gelin ya hemen