Cuma, Kasım 13, 2009

Görünüş

Canım sevgili bana, "neden bloga birşeyler yazmıyorsun" dedi, düşündüm.....

Epeyce düşündüm, daha önce yazdıklarımı, yazabileceklerimi, içimde hapsolan isyanımı düşündüm.

Son günlerde ortamı düşündüm. Siyasi halimiz için yazı yazsam zannederim çok ağır olur, lay lay lom yazsam kendime hakaret etmiş bulunacağım.

Şükür sevgilim beni çok seviyor, ben de onu hem de çok, yakında bir minik ailemize katılacak daha da büyüyeceğiz ne güzel ne mutlu, kızlarmız iyi, sağlığım aldığım haberler göre iyiymiş, karnımız doyuyor, aç veya açıkta değiliz, sevdiğim saydığım, sevildiğim saygı gördüğüm dostlarım var pek çok... Bunları düşünüyorum elbetteki sükrediyorum...

Ve fakat bilesiniz ki siyasi durum beni çok derin ve kaygılı düşüncelere sevkediyor.  Allah sonumuzu hayretsin. Bu gidiş iyi değil....

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Sevmez olur muyum seni..çok hemde..bir miniğin ailemize katılıyor olmasına cok seviniyorum bende...ama korkuyorum da bu memleket durumlarında ne yaparız..medreseye mi göndermemiz gerekecek miniği...çok zormuş bu işler canım...

Çoook

Ersin dedi ki...

evet bu gidişle öyle görünüyor
daha olmadı İmam Hatipe veririz bari hükümetin başı olur...
yok yahu bu işler bu kadar kolay mı
adam gibi okur hiç merak etme sen

SİYAH ULAN! dedi ki...

olsun siz yazın gene, herkes susarsa nice olur halimiz..

bu arada ben de bir blog açtım, ağırlıklı olarak futbolla ilgili yazılar olsa da farklı konularda yazılar da olacak

http://atlangoc.blogspot.com

zeya dedi ki...

gidişat iyi değil. evde, işte sokakta hep aynı şeyi konuşuyoruz, anlatıyoruz.
bunlar da geldikleri gibi gidecekler. ama gittiklerinde elimizde ne kalacak önemli olan bu bence.

gelecek minik okur tabii adam gibi böyle anne babaya sahip olduktan sonra :):)

Ersin dedi ki...

Selam siyah ulan, elbette yazmaya devam edeceğim meraklanma, bu arada yeni blogun hayırlı olsun

Ersin dedi ki...

Zeyacığım, haklısın, elimizden geldiğince yetiştirmeye çalışacağız önce bir gelsin de :)