Cuma, Ocak 21, 2011

Rakı reklamı

Rakı'yı sevmem, Rakı muhabbetini de, içenlerle aynı sofrada oturur şarabı tercih ederim, rakı sofrası çok uzarsa da sıkılırım.

Herşeyden önemlisi, buz gibi rakının sıcak bir meze ile yenmesi böylece yağın donması bana damak tadına aykırı gelir, o nedenle belki soğuk mezelerle ya da meyva ile içilmelidir benim için, elbette bu tamamen şahsi bir zevktir karşı düşüncede olanlara da saygım vardır. 

Bilirim ki apayrı bir geleneği göreneği vardır, saygı duyarım ama benim pek işim olmaz, fakat bugün size Rakı reklamı yapacağım.


Yeni düzenlemelere göre malumunuz artık rakı reklamı yapılırken yanına öyle balık, kavun, beyazpeynir falan koyamıyorsunuz, belki Boğaziçi resmi de koymak yasaktır onu bilmiyorum ama reklam bence son derece zekice hazırlanmış, buyurun..

Keyifli haftasonları, her nerede hazzediyor ve neden zevk alıyorsanız ...

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

Reklam dahice.

İçinde bulunduğumuz durum ise dehşet verici.

Yasaklar yasakları getirir diye usanmadan yazdın burdan ve hepsi bir bir çıktı. İsterdim ki yanılmış ol.

Ersin dedi ki...

inşallah dediğin gibi olur sevgili, reklam gerçekten de dahiyane

basri dedi ki...

Hani Amerikan deniz piyadelerinin bir motto'su vardır; "the impossible we do, miracles take little longer".İşte Türk zekasıda bazen oyle. Zasaklarla alay edercene.