Cumartesi, Mayıs 07, 2011

Anne

Hayatımdaki yepyeni anne,
Ne de güzel bir annesin, ne de tadına vararak annelik ediyorsun.
İçin kıpır kıpır, aklın fikrin evladına verebileceğinin en üstününü düşünüyor.
Ne de güzel seviyorsun, için akarak... Ne kadar da yakıştı sana annelik.. Hep iyiliklerini, sağlıklı ve düzgün adam olduğunu gör küçüğümüzün... 
Biliyordum zaten çok iyi bir anne olacağını, gelenin şanslı olduğunu.

Hayatımdaki biricik yepyeni anne, iyi ki varsın, iyi ki yanımdasın
İyiki çocuğumuzun anasısısın....Laflar yetersiz .....
Seni çok seviyorum. 

Senin nezdinde tüm anaların anneler günü kutlu olsun.. 

2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Biricik Sevgili,

Asıl sen ne güzel bir baba oldun yeni gelenle, tekrar, yeniden.

İyi ki anne yaptın beni, iyi ki bu sevgiyi tadabildim.

Seni çok seviyorum.

Ersin dedi ki...

Bin yaşa canım sevgili