Çarşamba, Aralık 31, 2008

hoşgeldin 2009



2004 yılının bu gününde öğleden sonra saatlerinde çok kıymetli bir söz vermiştim. Sözümü tuttum. Daha da yıllarda tutacağım.....

2008 bizim için çok güzel geçti dersler aldık, güldük, eğlendik,bolca gezdik veeeeee evlendik. :)

Ders aldığımız sıkıntılarımız oldu ama hepsini paylaştık, sevgimizi ve emeklerimizi eksik etmedik . Ben değil biz oldum çok şükür.

Bize, tüm sevdiklerimize , dostlarımza, herkese mutlu, başarılı, sağlık, tatlı sürprizler, keyifler dolu bir yeni yıl dilerim.

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sevgilim,

Ağlattın beni..hep cok kıymetlisin..hep..

Hep paylaşalım..hep gülelim eğlenelim..sıkıntıları es gecelim...

Çok seviyorum seni..

Sedeliko dedi ki...

aaaaaaay çok güzeeeel ne güzeeeel ayyy bayıldım ayyy hep sürsün bu olur mu hheeeee oooleeeeey! yeni yıl hocam tanya aşk meşk sevgi...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yeni yılınız mutlu olsun Ersin Bey! Güzel dilekler için teşekkürler:)

Sebla

ece arar dedi ki...

hahaytlı tanyatinom ile mutlu bir yıl daha:))) ne güzel, hadi bakalım

tubik dedi ki...

Ersin Abi'cim,

2009, 2010, 2011,..... Hep daha da mutlu daha da sağlık, güzellik ve aşk dolu geçer inşallah ! İyi seneleeeeerrrr!

Adsız dedi ki...

2009 harika gelsin size :):)
Her günü güzel süprizlerle geçsin !!