Çarşamba, Mart 19, 2008

evlendik...hehh hheee

Biz evlendik malum, şimdi birkaç evlilik yazısı yazacağım, bugünlük resim yok ama yakında onları da eklerim.

Çok güzel bir nikah ve düğündü, tarifi imkansız, kendimizin düzenlediği bir oluşum için böyle demek belki biraz kendini beğenmişlik gibi görünebilir ama dışardan da bakınca, muhteşem olduğunu söyleyebilirim....

Şimdi size öncelikle bu işin biraz tarihçesini anlatayım....

Bir akşam otururken dedikki böyle otura otura hiç bişey yapmayacağız, hadi artık evlenelim hem de en kısa zamanda.

daha önümüzde beraber gideceğimiz bir Prag ve bir de Hindistan seyahati bu ikisinin de arasında canım Tanya'nın iş için gideceği uzunca bir Çin yolculuğu vardı. En iyisi mart dedik en yakın uygun zaman.

Önce Prag'a gittik hemen ardından da Tanya'nın Çin seyahati tamammlandı. Bu arada nerede evlensek diye düşünceler zaten öteden beri mevcuttu. Akla ilk gelenler Küba veya Amsterdam'dı, daha sonra buna Roma, vs. gibi ekler de geldi. Külahımızı önümüze koyup düşündük, evet bu aday yerler pek hoştu ama uzaktı ve de ancak sınırlı bir katılım olacaktı.

İstediğimiz, iyi bir yerde yemekli bir parti ile sınırlı değildi, nereyi düşünsek aklımıza uymadı. Bir ara neden adalar olmasın dedik, aklımıza ilk iş Halki Palas geldi, ama nasıldır nedir ne değildir adalarda başka imkanlar varmıdır falan bayağı bir düşünük. Ben adalardaki çeşitli otellere mailler attım hava şartları nedeni ile olumlu olumsuz cevaplar aldım.

Sonunda hadi gidelimde bir bakalım şu yerlere dedik. Ocak ayında bir cumartesi vapura atlayıp önce Heybeliada'ya gittik, yürüyerek Halki Palas'a ulaştık, hava soğuk ama güzeldi, otele girer girmez hoş bir sıcaklık kaplamıştı içimizi, köşede duran otelin bilge papağanı Koko ile sohbet ettik ve daha sonra da neden orada olduğumuz anlattık. Bizi genel müdür sevgili Bülent bey keyifli bir sohbet ile karşıladı ve bilgilendirdi üst üste içilen çaylar kahveler dem sonra, hem kokteyl ve yemeğin yapılacağı yerleri ve hem de odaları gördük. Genel olarak her konu bize makul geldi. İşin en güzel tarafı ise herkesi, İstanbul'dan uzaklaştırmak, yanlızca bir yemekle geçiştirmemek orada bir gece misafir etmek, eğlenceye sonrakli sabah hatta gün de devam etmekti.

Kafamıza uygun ve keyifli bir yerdi, keyifli bir konsept olacağı zaten o anda içimizde yer aldı.

Yasak savarcasına hemen Büyükada'ya gectik, Splendid Palas' gittik, güzerl otel o tarihte bir korku filmi dekoru gibi idi, tamamen kapalı hatta pencerelerine tahtalar çalılmış vaziyette olup içinde kimseler görünmüyordu. Oradan ayrılıp, Princess Otel'e gitti uğradık, buırayı da uygun görmedik.

Nedense Halki Palas'a daha ilk anda içimiz ısınmış ve sanki hiç bir şüphemiz kalmamıştı. İstediğimiz yer budur demiştik. İlk vapuru beklerken köşedeki kafede şarabımızı içip plan proje yapmaya başladık.

Dönüşte ise Damat-Tween e uğrayıp hemen nikah elbisemi aldık. Huzur içinde eve döndük, yapmış olduğumuz bunca şey ise, sadece 4 saatimizi almış, herşey kafamıza oturmuş, üzerimizden bir yük kalkmış ve içimizi tam bir heyecan kaplamıştı. Zaten hiç uzatmada daha o pazartesi her bakımdan Halki Palas ile anlaşmış, Tanya'cık kaporayı yatırmıştı bile...

İşte bu resim ocak ayında ilk defa Halki Palas'a doğru yürürken gösteriyor canım Tanya'yı..... Ne mutlu daha sonra bu yollardan gelin "atlıarabasıyla" geçtik tüm ekiple....
Sonrası yarınaaaa belki birkaç resim de olur...
Sevgi ile kalın

Tanya's dedi ki...

Nede güzel oldu herşey..nede keyifli..love is in the air tadında..iyiki hemen karar verdik..iyiki uzatmadık hiç..iyiki herşeyi sakinlikle karşıladık..hiiiç sorunsuz keyifle verdik partimizi...ee hafta sonu ne yapıyoruz?

Çok seviyorum seni...iyi ki aldın beni hayatına.

Verda dedi ki...

Hikayesi de kendisi kadar keyifliymiş. Çok iyi etmişsiniz. Çok keyifliydi. Her anlamda... Sadece kendinizi değil, bizleri de çok mutlu ettiniz...

Bir ömrünüz 15 mart haftasonu gibi geçer inşallah...

Canlarım benim...

•°o İbrahim ve Ecem o°• dedi ki...

Hocam Tanya'ya yorum biraktim ama size birakmadanda olmaz degil mi?:))

Tek kelime el mukemmel olmus, ne kendini begenmisligi, bence tam tersi cok alcak gonullu... Herkezin gipta ile bayilacagi nefis bir dugun olmus... Hep yuzunuz gulsun, her daim mutlu, saglikli, ask-dolu birlikte olun... E tabi benim kafaya taktigim Ali$ ile birlikte:)hehehe

Size omur boyu mutluluk diliyorum, biraz kli$e olacak ama bir yastikta kocayin insallah...:)

P.S. Mutlulugunuz, askiniz, dugunun guzeligi, daha 17 yasinda genclerin hissetigi o ceycani, adrenalini, taa buralardan hissetim - ikinizde hep boyle samimi ve sicak kalin:))

Resimleri bekliyemiyorum; ada'ya hasta birisi olarak iyice mest oldum!!:)

Sebnem'den dedi ki...

HARİKASINIZ SİZLER,
SİZLERİN MUTLULUĞU İLE HARİKA BİR DÜĞÜN YAŞADIK BİZDE...
FAYTON GEZİSİ,KAHVALTI,GEZİNTİ,AKŞAM DÜĞÜN,MÜZİK..HER ŞEY AMA HER ŞEY SİZİN GİBİ HARİKAYDI..
SEVİYORUM SİZLERİİİİİ..
İYİ Kİ VARSINIZ.ÖMÜR BOYU MUTLU OLUN..

Ersin dedi ki...

Sevgiliiii iyi ki sen beni hayatına aldın iyiki ikimiz birbirimizi aldık hep böyle güzel aşk dolu gitsin inşallah.. haftasonu aynı ekip evde parti şaka değil ... hazırlıklar tamam...
verdacım ya canım benim sağolasın iyi ki geldiniz.
ecem tabi bana yorum bırakmazsan alınırdım... şaka şaka sağol ecemcim darısı başınızaaa
şebom iyiki hepimiz varız paylaşınca keyif defalarda katlanarak büyüyor öperim canım

Verda dedi ki...

Dergi çıkıyor, ctesi sabahlamak zorunda kalmam gerekecek gibi gözüküyor... :(((((

Ya haber vereceğim sizlere.

Sybella dedi ki...

Evet karar arifesi:))
Ama herşey kendiniz gibi güzel oldu..Güzel başladı güzel devam etti..Daha da güzel şeyler olacak....Çok mutlu olun çok...Seviyorum seni ENİŞTEEEE:D

P.S.Tanya kıskanmasın;-)Onu da çoook seviyorum...

Ersin dedi ki...

Verdacım gelebilirsen çok seviniriz bak bakalım durumuna, ama gelmeye çalış
Sybellam canım benim yaw kararlar hayırlı olsun herşey güzel olsun nee enişte mi hayallahım yaaaa