Cuma, Eylül 26, 2008

HARİ PUTTAR

Hahhaaaaaa, yok Harry Potter'i yanlış yazmadım....

Benim çılgın Hint'liler bu isimde bir film yapmışlardı ve de 12 eylülde vizyona girecekti. Holywood Bolywood'u dava etti "olmaz canım artık bu kadar da" diyerek.

Dava, Bombay'da ( artık Mumbai deniyor ) görüldü ve hakim " canım ne var bunda gayet normal Hari bizde sık rastlanan bir isimdir ayrıca Puttar ise oğlan çocuğu anlamına gelir ki gayet hintçe" demiş işte size filmin afişi

Ama bu kadarla da bitmiyor filmin hikayesi de şöyle :

”Hintli Hari Puttar, ailesi tatile gidince evde yalnız kalan ve hırsızlara karşı tek başına mücadele eden bir Hintli çocuğun hikayesini anlatıyor".

80 li yılların meşhur çocuk artisti Macaulay Culkin'in rol aldığı "Evde Tek Başına" filminin aynı olsa gerek :) :)

Arkadaşlar bildiğiniz gibi özellikle son yıllar da sevgili ile olmak üzere çok yıllardır Hindistan'a giderim, genelde yoga aşramlarında kalınır ama otelde kalındığı geceler bu hint film ve müzik kliplerini izler yerlere yatarım....

Aman bu filmi bir izleyebilsem hahhhhaayt..

Bu arada film gösterime dün girdi....

bu da you tube daki fragmanı http://www.youtube.com/watch?v=yas1SJ5bZ1I&feature=related

6 yorum:

CooL dedi ki...

Bu filmi izlemedim ama adına nette çok raslıyorum.Meraklandım iyimi :)

Ersin dedi ki...

hahhaa elbette dandik bi film ama bu hint filmleri beni nedense çok güldürüyor, yani acıklı film bile komik yahu hahhha

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Ben sana amazondan alırım..ay bayılırız gülmekten..seyrederken..gece körüne kadar nasıl seyrediyoruz Hindistanda...aa aa özledik mi ne hahayt.

Ersin dedi ki...

değil mi sevgili yaw nasıl seyrediyoruz gülmekten patlayarak hhhahahaha
alalım hakikaten çıkınca

KIKI'S DESIGN dedi ki...

koptum:))))))))
Çok merak ettim....
Payleştığın için teşekkürler:)
sevgiler!!!!

Ersin dedi ki...

valla Kiki'ciğim haklısın bende koptum tavsiye ederim gör hahhhaaa
ikinize de sevgiler