Pazar, Haziran 20, 2010

babalar günü


Bugün Babalar günüydü,
böyle günlerin ne anlamı var tamamı ticaret fala laflarının yanında insan gene de heyecanlanıyor ne yalan söyliyeyim....

Şanslı bir adamım vesselam, hani derler ya allahın sevgili kulu, en azından ben öyle hissediyorum....

Adadayız malum.... Sabah ışıldayan gözleri, bana her zaman en güzel bakan ifadesi ile biricik sevgilim uyandırdı, minicik Aliş ile babalar günümü kutladılar bayıldığım bir hediye ile. Beni mutluluktan uçurdular.... Aliş'in ilk babalar gününde... bilmem farkında mıydı ? ama gene de çok mutlu oldum.... Sağol sevgili bin yaşa tatlı Aliş

Öğleden sonra kızlarım Ayşe ve Alara geldiler sarılıştık sevgi ile öpüştük onlardan da şahane hediyeler aldım keyifle.... Ayşe'nin 25. Alara'nın 16. babalar günü...bin yaşasınlar....

Baba'lık zor zanaattir, bir anne duyarlılığında görünmez onlar ama içleri titrer, kalpleri evlaları için atar en olmadık zamanlarda bilr hrp akıllarında evlatları bulunur... Baba'lar aslında büyük birer çocuktur hem şefkat ister....

İşte ben allahın sevgili kuluyum vesselam üç tane evladım var, sağlıkla bin yaşasınlar... Bin yaşasınlar....

Ve sevgili hep yanımda hep destek..... bin yaşasın....

Resimde Elleri üst üste koyduk beşimiz üç evlat bir baba görünmeyen sevgilimin eli ise deklanşörün üzeride

Çok yıllar önce aramızdan ayrılan babamın da günü kutlu olsun.. tüm babaların da.

8 yorum:

keLemek dedi ki...

bu kadar güzel karelenir bu kadar güzel ifade edilir.
kutlu olsun!nice senelerce hep..

Sedeliko dedi ki...

:) harikasınız hepinize uzun ömürler bol mutluluk.

Tanya's dedi ki...

Yerim ben sizi yer...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Daha güzel bir fotoğraf olamaz sanırım...Ne mutlu size! 41 kere maşallah!

Ersin dedi ki...

çok teşekkürler Kelebek

Ersin dedi ki...

canım sedd sağol sen de benim bir kızım sayılırsın biliyorsun

Ersin dedi ki...

canım sevgili hep destek kızları da evlat gibi kabul edip sevdiğin için ne şanslıyım

Ersin dedi ki...

sağol kirpiktekigözyaşı