Cuma, Haziran 18, 2010

Merhabalar






Bakıyorum da uzun zamandır yazmamışım. Bu dalga geçtiğimden değil, arada iki günlük koşuşturmalı bir arayı saymazsak 15 günü aşan bir süredir yurt dışında olmamdan.Önce Odessa, Nikolaev daha sonra Atina ve ardından Simferopol ve Sivastopol

Yurt dışında olmak belki bedensel olarak yorucu, işler bakımından koşturmalı ama zihin olarak dinlendirici, zira TV de, radyoda, gazetelerde, tüm dünyamız haline gelen, içinden çıkılmaz ve bunaltıcı haberler yok, bulunduğunuz memleketin haberleri de sizi çok fazla bağlamıyor.

Hükümet şöyle yaptı, başvekil böyle dedi, eksen kaydı mı? gibi şeyleri en azından biraz daha az duyuyor insan. Hatta hiç duymamaya özen gösteriyor en azından şu kısa ve geçici zaman dilimi için...

Bulunduğum iki ayrı ülkede de insanların geçim derdi var, ama insanlar yapabildiklerince, imkanları elverdiğince, kendilerine vakit ayırıyorlar. Birey olduklarının farkındalar.

Neyse, seyahatlerimin Yunanistan kısmında şükür ki canım sevgili ile beraberdik, daha önceden defalarca gittiğimiz her yeri gene keyifle dolaştık, elbette ki bebek Aliş'i çok özledik, ama bir kısım iş ve tatili beraber yaşadık, üstelikte iş gereği pek keyifli mekan ve şartlar altında. Her anının kıymetini bilip iyice özümsedik...

Atina'da kıymetli blog dostlarımız Derya ve Vedat ile yüzyüze konuşup keyiflendik. Sohbete ve dostluğa doyamadık....

Daha pek çok anı var paylaşacağım...

Not: blog ayarlarımdaki bir problem nedeni ile uzun zamandır resim yayınlayamıyorum, bugün resim koyabildim ama bu defa da yerleşimi kötü oldu affola...

4 yorum:

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Çok güzel bir tatil olmuş gerçekten.

Üniversiteden mezun olduğumda babam da mezuniyet hediyesi olarak beni Ukrayna'ya tatile göndermişti. Yalta ve Sivastopol'u hala unutamıyorum. Gerçekten çok güzel şehirler.

Sevgiler

Tanya's dedi ki...

Aaaa Sevgili,

Taa oralardan blog yazmış haberim yok..çok özledik biz seni..gel hadi..son vapuru yakala da gel..

Bebek ALişle tatili iple çekiyoruz ben.

Atina ve dostlar şahaneydi..tadına doyamadım...tekrar gidelim..

Memleket ise aynı hamam aynı tasmış..

Ersin dedi ki...

sevgili kahvegibi gerçekten de özellikle kırım bir tarih hazinesi
her ne kadar ekonomik olarak batmış bir görüntü olsa da insanlar yaşamlarını medenice sürdürmeye çalışıyorlar

Ersin dedi ki...

sevgili
dönüyorum hemen alişle tatile hazır ol
çoook