Perşembe, Ekim 23, 2008

Hayat güzeldir

Yahu basit bir sol kol ağrısı ile başlayan maceramız, dallandı budaklandı, neredeyse hasta adam olacaktım.

Neyse, holterler, tahliller,testler, muayeneler yapıldı, ihtiyar sağlam çıktı... (tahtaya üç kere vurunuz tık tık tık). Zaten gıcık olduğum şey bu bedenin nasıl olup ta hastalandığıdır ( gene maşallaaaahh).....
Canım sevgili, bana hiç belli etmeden ne kadar da üzüldü. Yüzü hep güldü, Dimdik durdu yanımda ama ben onun gözlerinden anladım ne kadar üzüldüğünü.

Geçti gitti biraz dikkat ederek her türlü sporlar, hareketler vesaireler serbest. Haaa bir de yemeklere biraz dikkat edilecek, e zaten bizim normal günlük yediklerimiz, neredeyse doktorun verdiği standart diyet, ve fakat peyniri falan abartmışım biraz....

Buradan canım sevigliye bin teşekkür, sonsuz minnet ve hep sağlıkla yanımda olma temennisi....ve tabi hep sağlıkla yanında olma sözü..... Aliş sözü .....

Bir sürü mesaj atan, telefonlar ile zahmetler eden herkese, tüm gerçek dostlara bin kere teşekkür, vallahi bir daha kolum falan ağrımayacak.....
Hayat güzel daha yapacak çok şeyler var üstelik, sağlıkla, keyifle...

10 yorum:

ece arar dedi ki...

yine de çok geçmiş olsun... bir daha hasta olma ama...

Taylan Sezginer dedi ki...

hocam haftasonu gelip bizzat kendim kontrol edeceğim, iyi misin, değil misin, fırçaların yeterince sıhhatli mi...

serrose dedi ki...

Sozu verdiginize gore tamamdir :)
Dikkat edin kendinize coook

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Evet sana hastalanmayı yasaklayan dostlara katılıyorum..YASAK..

Ersin dedi ki...

ececiğim, sağolasın, eh artık söz verdim tutmam lazım değil mi, h,ç merak etme sağlığım gayet iyi

Ersin dedi ki...

BArtonum, bekleriz gel karşılıklı fırçalaşırız

Ersin dedi ki...

serrose sağol, tamamdır söz verildi tutulur, sevgili benden daha iyi bakıyor bana zaten sağolsun....

Ersin dedi ki...

Sevgili sevgili, tamam yasaklara hiç direnmeden uyuyorum kabul ediyorum. söz yasak, çok seviyorum seni

mr.paradise dedi ki...

yine yine çok geçmiş olsun :)

Ersin dedi ki...

çok teşekkürler