Salı, Ekim 21, 2008

Holter günleri

İnsanın başına neler geliyor. Benim yaşlarımda sağlığa dikkat etmek gereklidir. Ne kadar dikkat ederseniz o kadar sağlıklı ve iyi bir yaşam sürersiniz.

Pazar akşamı, o gece ve pazartesi sabahı, tam tabiri ile göğsümden sol koluma yayılan bir ağrı ile yaşadım. Elbette ki endişelendim, önceleri yok yahu birşey demekle beraber ağrı azalmayınca elbette meraklandım.

Pazartesi sabahı sevgiliye " bu bir kas ağrısı ama ya değilse?"dedim zira babam bu şekilde bir ağrı ile kalp krizi geçirmişti.

O sırada, işe gitmek üzere her zamanki gibi çok şık ve kokoş giyinmiş olan sevgili endişesini bana hiç belli etmeden "hadi hemen gidelim" dedi, atladık gittik hastaneye.

İçeri girer girmez kolumun ağrısına ek olarak bende bir heyecan başladı sormayın, hele beni acilde yatağa yatırıp koluma bir IV taktıklarında monitöre bağladıklarında bu da yetmez gibi perdenin arkasına gizlemeye çalıştıkları kalp şok cihazını görünce, tansiyonum patlarcasına çıktı.

Aman yapma etme dediler, dayadılar zanaksı, damardan bir de ağrı kesici, bir de beta bloker... yanımda da arkamdaki monitörde yazan delirmiş rakamları bana tenzilatla okuyan sevgili olunca rahatladım, herşey düzelmeye başladı.... kalp enzimleri iyi çıktı...

Bir saat sonra hadi dediler artık siz gidin ama şu tansiyonu bir görelim, taktılar mı bana bir holter cihazı, üstümde kablolar, kolumda ikide bir şişen bir tansiyon aleti yanımda da bir kayıt cihazı, robot gibi bişey oldum yani anlayacağınız......

Eve geldik sevgili bana prensler gibi baktı ooohh paşalar gibi bakıldım, bütün gün her istediğim yanımda oldu, yediğim önümde yemediğim arkamda, sevgilinin hep gülen hiç bir endişesini bana belli etmeyen sevgili...... Eksik olma sağol var ol
Ve merak etme aslan gibiyim işte sonuçları da gördün...

Bu arada ağrı ne miymiş, yüzme antremanında kulaç atan ham vücudun kas ağrısı :)

24 yorum:

Tanya's dedi ki...

E sevgili,

Bravo...kas ağrısını bu hale getirmene bravo..

Beni de tam bir ağlak haline getirmene bravo tabi...olan Alişe oldu karambolde..

Ersin dedi ki...

valla alişe hiç bişey olmadı, aliş gelir yaşamımıza katışır misler gibi büyük biz de yanında

Adsız dedi ki...

Tanya da okuyunca endişelenmiştim. Oh neyse önemli bir şey yokmuş. Geçmiş olsun. Haklısınız ama ailede olunca temkinli olmak gerek. Uzun, sağlıklı, Tanya'lı bir ömür dilerim:))

Ersin dedi ki...

çok teşekkürler ederim sağolun var olun gayet iyiyim şükürler olsun ama baktırmak iyi oldu ki insanın içinde şüphe kalmıyor
güzel temennilerinize bin teşekkür

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

hocam çok geçmiş olsun...

Taylan Sezginer dedi ki...

hocam gerçi konuştuk ama bir daha korkutma bizi...bu kez ben fırça atıyorum, sana hastalanmayı yasaklıyorum...

ELÇİN dedi ki...

çok geçmiş olsun ersin bey

bence bu ağrı alişin gelişinden heyecandan mutluluktan dolayı oldu:)

sevgiler

Ersin dedi ki...

"Bir hayat dolusu" çok teşekkürler ederim gayet iyiyim yanlış alarm oldu ama iyi oldu böylece bir check-up yaptırmış oldum

Ersin dedi ki...

Bartonum, sen de mi yasakçı oldun, peki yasak talimatını kabul ediyorum, hastalık lafı duymayacaksın bi daha
sağol aradığın için de

Ersin dedi ki...

alçın
çok teşekkür ederim, allahtan ağrı gerçekte gayet komik bir sebeptenmiş. Gayet iyiyim diğer yandan evet mutluluk bir ağrı yapar ama zannederim bu keyiften uçuğan insanın arada damlara çarpmasından olur :)
hiç merak etmeyin canavar gibiyim

serrose dedi ki...

Cok buyuk gecmis olsun korktuk vallahi

Verda dedi ki...

Valla meraklandım tanya yı okuyunca, hemen aradım. Cevap yoktu hemen buraya geldim. Neyse. Geçmiş olsun. Takdir edilecek hemen müdahele etmeniz ve olayın üstüne gitmeniz. Ersincim baş ağrısı kıç ağrıı kol ağrısı, kas ağrısı. Hemen baktırmak lazım. Ne iy ettiniz de gittiniz hastaneye. Geçmiş olsun.

tubik dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun! Tanya'da okuyunca bir endişe yaşadık ama iyi olduğunuza çok sevindim.

O holter de gıcık bir alettir bütün gün insanın orasına burasına yapışık gezer..

Neyse ki birşey çıkmamış da sorun kalmamış..

Ersin dedi ki...

Sevgili Serrose,
çok teşekkürler, gayet iyiyim sevgili de bana çok iyi bakıyor sırtım yere gelmez :)

Ersin dedi ki...

Verdacım sağol,
evet ne olur ne olmaz deyip, doktora gittik, iyice tetkik ettirip içimiz rahat etsin.
Son bir iki tahlil muayene falan yaptırıp tamamlıyacağız.

defneyleyasamak dedi ki...

Hocam, pek çok geçmişler olsun. Dikkat edin kendinize...
Sevgiler...

Ersin dedi ki...

Tubik, sağolasın canım, ohhooo daha çok içecek şarabımız var yahu :)

Ersin dedi ki...

Sevgili defneyle yaşamak....
çok teşekkürler ederim. sağol.

mr.paradise dedi ki...

geçmiş olsun...sağlık herşeyden önemli çok dikkat etmek lazım...insanın hayatı adeta pamuk ipliğine bağlı :( tekrar geçmiş olsun...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok geçmiş olsun! Dün Tanya'nın sayfasında okuyunca ben de merak etmiştim. Ciddi birşey olmamasına sevindim. Hep güzel haberler duymak dileğiyle...

sermoon dedi ki...

ben simdi okuyabiiliyorum.gecmis olsun..sonucun muhim birsey olmamasina sevindim.gecmis olsun...

Ersin dedi ki...

Mr Paradise,
çok teşekkürler, hastanede bu pamuk ipliğini öyle güzel anlıyabiliyor ki insan ama şükür iyiyim...

Ersin dedi ki...

Sevgili kirpikteki gözyaşı
çok teşekkürler ederim, gayet iyiyim şükür.

Ersin dedi ki...

Sevgili sermoon
çok teşekkürler.. sağolun