Salı, Temmuz 14, 2009

günlerin getirdiği

Günler geçiyor, gene gündemler her zamanki gibi....

- İdil Biret konserini basma girişimi oluyor, ben basanların birileri tarafından kışırtıldığını düşünüyorum. TV den baıyorum da bir tanesinin başında da fes var şaşırıyorum, Vah vah, neyse ki ilgili platformun yetkilisi Biret ailesinden özür dilemiş. Hükümet'ten birtek bir bakandan başka ses seda yok...

- Ayşe Arman tesettüre girmiş, iyi etmiş memleketimizde aslında artık neredeyse açık kadınların zulüm altında olduğunu yaşamış, ayrıca nasıl hissedildiğini rahatça yazabilmiş.. ilginç yazı merakla okuyorum......

- Nabucco, Verdi tarafından 1800 lerin ortalarında yazılmış ağıtsal opera (şahane bir müziktir), konu da yahudilerin mısırdan sürülüşü ne hazin bir hal, Başbakan Bay Recep T. Erdoğan, çok yoğun kulandığı bu kelimenin anlamını biliyor mu acep... Haaaa boru döşeme Nabukko'su aa evet o da var, olmayan gazın boş boruları, bari işçilerel iş ve aş gerisi boş, asıl merakım bu işe acaip bozulan Rusya'nın bize döşeyeceği boru .... Zannedersiniz ki Avrupa Birliği'ne girdik neyle boruyla...aaa oldu neyse bari liboşlara gün doğdu hiç olmazsa biraz daha AB 'ye girdik diye iktidar taraftarlıklarını sürdürecekler, zira neredeyse iyice madara olacaklar...

- Sigara yasağının başlamasına az kaldı, esnaf başvurmuş, biraz daha sonra yapın diye, ben sigara içmiyorum, ne güzel oh...

- Pazar günü Defdef'lerde pek keyifli bir akşam geçirdik ekibe teşekkürler çok keyif aldık...

- Bu sabaha karşı Ada'da fırtına çıktı gün ağırırken bir tabiat muhteşemliğini pencereye oturup seyrettik büyülendik....

- Ben mi, hastayım yatıyorum, barsaklar felaket, ateş var... sevgili bakıyor çocuk gibi sağolsun...

6 yorum:

Tanya's dedi ki...

İdil Birete yapılan saldırı medeniyet anlamında nerede durduğumuzu gösteriyor.

Ayse Arman'a bravo..çekinmeden yazıyor.

Boru ile ilgili Yılmaz Ozdili okumanı tavsiye ederim..bugün..

Fırtına nefisti..ne güzel bir ülkede yaşıyoruz..farkında değiliz.

Sen hiç hasta olma ben sana hep bakayım ama..

Defdefler şahane.

tubik dedi ki...

Çok geçmiş olsun yahu! Yapbileceğimiz birşey olursa lütfen bilelim... Lojistik destek için hazırız!

Ersin dedi ki...

Canım sevgili sağolasın, aman hasta olmayayım da hep bak sen bana, Yılmaz Özdil'i akşam ada vapurunda beraber okuruz

Ersin dedi ki...

Tubikcim sağolasın
biraz daha iyiyim yarın adada kalırım dinlenirim daha da iyi olurum bir ihtiyaç olursa tabi ararız sağolun cenke selam

defneyleyasamak dedi ki...

Hocam, çok geçmiş olsun. Bi an korktum acaba etlerden mi bişey oldu diye, tanyaya sordum, yok yok dedi, oh dedim.

Keşke hep gelseniz...

Ersin dedi ki...

tugbacım
merak etme gayet iyiyim.
valla tadı damağımızda kaldı geliriz tabii
şimdi sıra sizde