Salı, Ekim 09, 2007

kız kulesi

Her zaman asabi siyasi yazı yazmıyacağız ya......

Yahu 49 yıldır şu şehirde yaşar ve neredeyse her gün kız kulesini görürüm. Hep çocuksu bir merak içindeydim. Geçmişte bir kere tekne ile birkaç metre kalana kadar yanına gitmiş, ancak oradaki asabi bekçinin

"Gidin layn, yassah burası" dürtmesi ile o metruk halinde bile karaya ayak basamamıştık

Daha sonra medyadan renove edildiğini oradaki kafe ve restoranı haber almıştık.

Nihayet şu yaşimda, özbe öz İstanbul'lu olan ben dün, sevgili, anne ve babası ile bir yabancı arkadaşları ile keyif ve daha ziyade yoğun merakla kız kulesine gittik.

Akşam yemeği için rezervasyon yapılması şarttı, rezervasyon sırasında, kibarca spor kıyafetle gelinmemesi tembih ediliyordu. Tam sevdiğim şartlar, muhteşem bir mekan iyi bir orkestra bir orkestra ile ılık ve güzel bir müzik dinleniyordu, yani müzik canlı ve orkestra çok yakınızda olmasına rağmen müzik konuşmalarınız engellemiyordu. İyi servis ve lezzetli yemekler vardı. House wine, Kız Kulesi'ni tavsiye ederim. Rakkamlar bu tarz yerler seviyesinde. Nezih bir müşteri topluluğu ve düzgün turist müşteriler de var. Kafe kısmı akşamları da servis veriyor ancak rezervasyon yaptırmak gerekli. Gidiş gelişte güleryüzlü motor ekibi sizi zevkle götürüp getiriyor. Arabanız o anda emrinize amade ediliyor. Başka yerlerdeki aç gözlü valeler yok herkez kibarca teşekkür ediyor.

Ve manzara, ben herzaman buranın dünyanın en güzel şehri olduğunu söylüyorum, benim için gözbebeği İstanbul, buralı olmaktan gurur ve haz duyuyorum. her yerini her halini seviyorum.
5 kat yukarıdaki seyir terası binbir gece masalı gibi bir manzara veriyor. Beraber gittiğimiz yabancı hanım,
" Allahım heralde rüyadayım beni çimdikler misiniz" dedi :)

Dışarıdan ufacık gibi görünen yer hiç te öyle değil ve gayet iyi yerleştirilmiş asla kasvetli bir havası yok.
Pek güzeldi pek keyif aldık, gitmeyenlere şunu söyliyeyim, gidin muhakkak ve ne kaçırdığınızı görün. Biz an kısa zamanda akşam oturmasına gideceğiz tekrar.....

11 yorum:

Verda dedi ki...

Ben de hiç gitmedim, gelmek isterim... Ne zaman giderseniz haberdar edin lütfen... Oranın çok ama çok özel bir hikayesi vardır, size anlatacağım...
Bu arada aile yemekleri falan...Hayyyyyyyyt ay çok anşante... çok şahane.... Bu aralar bomba gibiyim, valla çok komiğim... hehehehe kendi kendine gülene deli derler di mi?

Tanya's dedi ki...

Verda...gitmemiz gerek..üst katı var..şahane..alkolizmin sınırlarını zorlayabiliriiz yanlız...evet anşante bir durumumuz var bu aralar hehe

Ersin dedi ki...

hay deli kız be yahu, evet aile yemekleri falan hahhahahahahah
şahane ekip çok iyi keyifler yerinde:)

Ersin dedi ki...

ana hadi en kısa zamanda hep beraber gideli hasanla şebo ya da haber verelim çocuklar valla bayılırız.

Verda dedi ki...

Alkolizmmmmmmmmmmmmmmm... Bu arada bu hafta sonu yine biryerlere gidecem galiba... Durun bir perşembe ossssssuuuuuuuunnnnnn... Napiiiiim enternasyonel oldum :) çok davett alıyom yahu...Öğlenleri akşamları haftasonları bi dolu bi dolu...Bakın yıl bitmeden sözlerim : Marbella, Londra (eeee bu bi kaç defa olabilir) Milano, Venice, Güney Fransa, Newyork ve tabiii ki Los Angeles yeniden...İşten kovacaklar - oh tazminat alırım - oh bunu da bi tek burda yazabilirim...eee pederi iflas ettirecem, amanın yelken testim var kasım ayı içinde ona çalışmam lazım...pederin doomgünü... hahahaha ay ay ay Ama anane çok iyi yorumlar yapıyo:ooh oooh oooh gez gez gez diyoooo...

Bu arada sabahları araıksız koşuyorum (burası ciddi çünkü vücudumdaki değişikliklerden aksayan taraflar var - perşembe sabahı da doktora gitmek zorundayım, ciddi bişi yok merak yok)

Var da var...

Ama var ya, içten söylüyorum, çooook özledim sizi...çookkk...Yukarıda bahsettiğim yerlerin tamamına gitmem imkansız! Bu gerçek. O yüzden next time you o to tower of the virgin stupid girl of the deadly dictator father who probably had nothing else to do but to watch her daughters sex life a gidelim içelim bu babaya - hahahahahahaha

Sebnem'den dedi ki...

beraber gidelim mi hocaaam!aaaa okuyunca comentleri zaten davetliymişiz ya..hehe..bizsiz olmaz tabii..

aum dedi ki...

KRAL ÇIPLAAK !!! :)

Tanya's dedi ki...

Evet evet gidicez hep beraber..

Taylan Sezginer dedi ki...

ben de gidecegim kiz kulesine.ama sizin kadar icemem bak!..

Ersin dedi ki...

Gideriz çocuklar hep beraber keyifle
güzel gideriz tabii

Ersin dedi ki...

valla içki konusunda ben de verda ile yarışamam ama keyifle iki kadeh kırmızı şarabımı içerim