Cumartesi, Temmuz 10, 2010

Bir Düzelteme

Bugün, Matematik Öğretmeni Koray Bey telefon ile aradılar,
2007 yılında yayınlamış olduğum bir postta, Büyük Atatürk'ün Çankaya'da daha sonra ilk Çankaya Köşkü olacak bağevinden bahsederken, almış olduğum yanlış bilgi doğrultusunda, bu mülkün, Ermeni bir aile tarafından hediye edildiğini yazmışım.
Koray Bey, bana bu mülkü mensubu bulunduğu "Bulgurluzadeler" ailelesi armağanı olduğunu ve Ermeni olmadıklarını bildirdi. Geçmişteki yazımda gerekli düzeltemeyi yaptım...
Tabii benim için burada ailenin Ermeni veya Türk, vs. olması değil, bu anlamlı bağışın yapılması önemlidir.
Düzelte için beni bilgilendiren Koray Öğretmen'e teşekkürler.
Bu arada benim yazımda ki bilgiye dair dayanaklarım aşağıdaki ve benzeri linklerdedir
Wikipedia
Milliyet
Ekşisözlük

Hiç yorum yok: