Çarşamba, Eylül 23, 2009

bayram falan

Umutla bekledik dedik ki artık havalar düzeldi bayrama hava iyi olur, söz bile verdim sevgiliye seni denize götüreceğim diye al sana !

Hava felaketti adeta kış, tüm iyi niyetli "yok canım hava yarına düzelir" laflarım havada kaldı.
Bayram bitti ya hava pırıl pırıl.....

Gene de tatilin keyifsizi olur mu?

Gelen giden bol gülüşme güzelce geçti, artık yenilerine inşallah.....

Sedef adasında " Port Sedef' e gittik adeta bize özel açılmıştı o gün 3 ekim de kış için kapanacak o zamana kadar gidebilirseniz muhakkak gidin ya da seneye şahaneydi .

Ağabeyim'ler geldi bir gün, arabaya binmeyelim dedik 800 metrelik ev yolunda sırılsıklam olduk olsun gene de bol bol kahkaha ile keyif ettik, dönüş yolunu ben pek hatırlamıyorum :) şahaneydi.....

Hande-Metin-Başak-Oytun-Aynur-Mahir ve çocuklar gediler sonra, balkon sohbetiyapabildik sonra da serince bir Halki Restoran keyfi şahaneydi....

Canımız Alara geldi sonra elinde bir demet güzel çiçek, yaz başında da elinde çiçekle geldi yaz sonunda da canım kız, hiç gitmesin istedik şahaneydi....

Ömer-Sibel geldiler, erkenden Halki'ye oturup uzun gece yaptık şahaneydi.

Sabahları simit, zeytinli açma, peynir kahveye gelip çay eşliğinde kahvaltı şahaneydi.

Serin havada TV karşısında oturup ( benim koltuğum hem manzarayı hem de TVyi görmekte)çekirdek çıtlayıp kokuşarak bol bol film seyretmece... şahaneydi.....
eeee......

şahaneydi gene tatil, sevgili yanımda....
artık yaz da bitti sayılır tatiller de herkese güzel, mutlu, sevgili, başarılı, sağlıklı bir sonbahar....
Unutmayın bu gün ekinoks 23 eylül gün ve gece aynı uzunluklta ve de baharın başlangıcı.... bir başlangıç gene güzel umutlara tomurcuklara.....

Not: blogspot a ulaşmadaki engelleme devam ediyor,ben pis kokular alıyorum bunu destekleyen bazı bilgilere de ulaştım ancak şu anda buraya yazamıyorum. hep birlikte ilgilenmemiz lazım arkadaşlar

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Ne güzel bir bayramdı bizimkisi..bol dostlarla..keyifle..umutla..yağmurda vardı ama arada bir gülümseyen güneşte..

Haftasonu tutarsın belki sözünü..ne dersin?

Ersin dedi ki...

söz tabi sevgili yeteki havalar açık kalsın böyle
bu blooger engellemesi bakalım ne kadar daha devam edecek kimse sesini çıkartamayacak mı acaba ???

gülcan dedi ki...

heryerde yağmur varmış marmaris hariç bütün bayram denizde yüzdük deniz sıcaklığı 23 dereceydi :))

SİYAH ULAN! dedi ki...

blog sorunu ile ilgili yapacağınız açıklamayı sabırsızlıkla bekliyorum