Pazartesi, Eylül 07, 2009

Pazar Digitürk maceram

Pazar günleri, Kanal Biz televizyonunda, beklediğim bir programı izlemek için, televizyonun karşısına geçtim,  Digitürk 'te kanalın olduğu tuşlara bastım. Karşıma bu kanalın artık Dijitürk platformunda olmadığı yazmaktaydı.

Görüşleri itibarıyla zaten sayısı bir elin parmaklarını geçmeyen adetteki kanallardan biri daha kapanmıştı.

Hemen Digitürk 'ü aradım, karşımda bulunan kibar hanım,  cevap ve izahat verirken beni tatmin edici konuşamadı, ben de bunu Digitürk 'ün,  kurumsal  politik tercihi olup olmadığını sordum. Hayır efendim gibi cevaplar aldım. Bunun üzerine, ellerinde bana ulaşabilecekleri bilgilerin bulunduğunu, zahmet olmaz ise bana doyurucu bir e-mail atmalarını rica ettim.

Konuyu takip ettiğimi eğer bu görüşteler ise şu, şu, şu kanalların da yakında kanacağını zannettiğimi belirttim. Tüm konuşmalarımız kayıt altına alındı. Henüz bir cevap alabilmiş değilim.

Ayda 120 TL yılda 1440 TL verdiğimiz bu platformun, kuruluşundan  beri üyesiyim adıma kayıtlı iki adet üyelik mevcut.  En kısa zamanda bu üyeliklerimi de iptal ettirme düşüncesindeyim.

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Ben konuşmaya şahit oldum...temiz çamaşır ve içsen sigara getiririm...şaka bir tarafa sesimizi çıkarmaya çıkarmaya bu hallere geldik..en iyisini yaptın..bence iptal ettirelim gecelim öteye..

Ersin dedi ki...

haklısın, kaybedecek bir şeyimiz yok bari tavrımızı gösterelim, deniz yıldızı hikayesinde olduğu gibi.
canım sevgili talebim gayet demokratik, bunun içinde sıkıntı çekeceksem artık gerisi boş olur. demokrasi ve hukuk kuraları içinde hak eremektır bu o kadar :)

su dedi ki...

takipte olduğum diziyi ramazanın ilk günü yayından kaldırdılar ve hiç bir gerekçe göstermeden...
yok ya olamaz, ben abartıyorum dedim ama yine de acaba mı demeye devam ettim.
dizi ne miydi
"sex and the city"
acaba mı???

defneyleyasamak dedi ki...

bu konuyu ben de digiturke ilettim, bi yanıt gelince size ileteceğim hocam

Ersin dedi ki...

Çok teşekkürler, def def'in annesi, sağolasın maksadım bağcı dövmek değil üzüm yemek umarım makul bir sebepten ötürü kaynaklanmıştır...