Pazartesi, Eylül 07, 2009

PAzar günü Digitürk maceram -2-

Evet arkadaşlar,

Digitürk'ten kibar bir bey aradı,

- sizi bilgilendireyim, konu tamamen iki şirket arasındaki maddi problemlerden kaynaklanıyor söyledi. asla politik bir tavrımız yok dedi.

Yani benim buradan çıkarttığım şu kanal biz den yayın için belli bir para istenmiş onlar da kabul etmemişler, bu nedenle de yayın kesilmiş.

Bu arada sex and the city de kaldırılmış doğru mu? dedim

- 30 saniye bekleyin efendim dedi, daha sonra mymax te yayınlanan bu dizinin yeni bölümlerinin yakında yayınlanacağını, zira dizinin dışarıdan geldiğini söyledi, oysa ki bu dizi ellerinde mevcut zaten 5-6 yıldır da yenisi çekilmemekte ee dedim ne zaman yayınlayacaksınız soruma 21 eylül efendim d,yerek cevap verdi, o tarih bayramdan önce mi sonra mı dedim, ee şey sonra dedi....

 Kanal biz'i arayıp bir de onların cephesinden yorum alacağımı söyleyerek kapattım.

Daha sonra Kanal Biz'i aradım, kendileri de bunu teyid ettiler. 

Bu durumda Digitürk'e haksızlık ettim,  

Kanal Biz ise inşallah tekrar o platforma döneriz dedi.

Umarım dönerler, ama dönene kadar internet üzerinden,   http://www.kanalbiz.com.tr adresini tıklayarak veya 

UYDU : TÜRKSAT 3A

FREKANS : 11.012 MHz  

POLARİZASYONU : Vertical (Dikey)

SYMBOL RATE : 30.000

FEC : 5/6

ya da

D-Smart - Kanal 166 'tan izleyebilirsiniz.



11 yorum:

Tanya's dedi ki...

Eee bu durumda Defdefin annesine de bir teşekkür..

D-Smart mı alınacak şimdi eve...internet üzerinden mi seyredeceğiz?

Bence herşeyi iptal edelim...sex and the citynin dvdlerini alalım oturalım aşağıya..tam protesto hehehe.

Ersin dedi ki...

ya evet def defin annesine çok teşekkürler yazarken atlamışım.
sevgili ha dijitürk ha desmart ne farkederki, az kaldı dönüşlte hepisini kapatıp sana söylediğim şekle döneceğiz. böylece bu sıkıntı oortadan kalkacak.
sex and the city i ise Su'nun yorumu nedeni ile sormuştum almasak ta olur.....:)
ama everybody loves raymond olursa hayır demem,

mermaid dedi ki...

bi' dakka, sex and the city ramazan yüzünden kaldırılmış olamaz dimi? bizde dvdleri var ama tvde izlemek de ayrı bir eğlence, aynen friends gibi. dsmartı tavsiye etmem, çakma digitürk hissi veriyor. digitürkü biz de, en minimum pakete indirdik, daha doğrusu sevgilim tepesi atarak yaptı bunu, çünkü defalarca paketimizde, taahhüt etmediğimiz değişiklikler ve bir çok mantıksız zamlar falan uyguladılar. gayet keyfi davranıyorlar uzun zamandır. şu an sözleşme gereği kullanmamız gereken minimum pakette yalnızca ulusal kanalları izliyoruz. yani aslında pek izlemiyoruz:))) turkcellde de aynısı yaşanıyor, hakikaten kalite açısından alternatifleri olmadığı için kendilerinde bu rahatlığı görüyorlar bence. kanal biz olayına sevindim, ama sex and the city olayı şaşırtıcı ve mantıksız, zaten bitmiş bir dizi. hayret.

SİYAH ULAN! dedi ki...

ben de digitürk üyesiyim uzun bir zamandır ve maalesef her geçen gün vaziyet daha da kötüye gidiyor. mevcut güzel kanallar gittiği gibi yerleri de dolmuyor maalesef. şu an kapattırmamamın tek sebebi turkcell süper lig maçlarıdır. önümüzdeki sene yapılacak ihaleyi alamamaları halinde çok büyük darbe alacaklarını düşünüyorum. d-smart bir alternatif olarak düşünülebilir..

su dedi ki...

ben de teşekkür ederim, arayıp sorduğumda aynı şeyleri söylediler ama başlama tarihini vermemişlerdi, zaten yılların dizisi bütün internet ortamında her bölüm var ama onların elinde yok ne ilginç ve tabi ara veriliş ve başlangıç tarihleri en ilginç olmuş bu durumda.

Ersin dedi ki...

Aynı kanaatteyim SİYAH ULAN ancak, bağıomlı olduktan sonra dsmart ın da bir farkı olacağını düşünmüyorum, şimdi başka alternatifler üretiyorum gelişme olursa bilgilendiririm.

Ersin dedi ki...

Hakılısın Su

Adsız dedi ki...

bu durumda aydın dogan a vermek bana cok koyar.. sanirim tv ile iliskiyi minimuma indirmek care.. fena da olmaz yani)
LeyLa

Ersin dedi ki...

LeyLa
Kesinlikle hak veriyorum, aslında tv ile minimum ilişki en güzeli, biz bunu yapabiliyoruz tavsiye ederim

Ersin dedi ki...

Mermaid selamlar,
Kanal biz olayıne medem sevindiniz bişlemedim, sex and the city'nin kaldırılması gayet basit, ramazana uymadığı için şirin görünme halleri.

peripatetic dedi ki...

Digiturk'te yokluklarini fark edip merak ettigim iki programin akibetini de sayenizde ogrenmis oldum; tesekkurler.