Salı, Eylül 15, 2009

ortaya karışık

Tomurcuk

Bazen yerde bir bitki görürsünüz, asfaltın arasındaki minicik yarıktan patlamaya boy vermeye çalışan tomurcuk, ne güzeldir, ne inattır betona, taşa karşı hala direnç.... ne güzeldir tomurcuk, ne güzeldir.....






Nesin Vakfı
'70 yılların başında Aziz Nesin'i yeni keşfetmiştim, koca yazar belki en verimli ( hep verimliydi ya) yaşıyor ve yazıyorken, ben yeni tabiri ile tiineycırdım.... 60'lı yılların orta ve sonlarındaki demokratik hava ve '70 li yıllarda 12 mart'a nispet pek çok yayımcı güzel eserler yayımlamaktaydı. Her neyse, o zamanlar, seri halinde alırdım kitaplarını, kapakların arkasında, Nesin Vakfı'nın kurulmakta olduğu ve idealleri yazılırdı, o yaşıma rağmen derin hayranlıkla okurdum, çok hoşuma giderdi. Kitapları halen kütüphanemizi şereflendiriyor ama anladığım kadarı ile Nesin Vakfı selden zarar görmüş. Aziz Nesin öldüğünde vasiyetine uyularak orada defnedildi mezar yeri belli değil üzerinde ilim irfan gören çocuklar koşuşsun diye...
Nesin Vakfı gönlüm sizinle en kısa zamanda da Ali Nesin bey ile irtibata geçeceğim

Adam
Aziz Nesin dedimde, hikayelerinin birinde, yaşlı bir adam vardı, adam geçen mevsimlere takardı kafayı, geçmesin isterdi, mesela kış geldiği halde o inatla yazlıklarını giymeye devam ederdi..... Ben ise okuduğumda nasıl olur yahu? acaba böyle birşey olabilir mi? derdim, görüyorum ki oluyormuş demek yaşlar ilerledikçe insan mevsimler geçmesin istiyor. Bakıyorum da altımda hala şort üzerimde tisört inatla kazağımı giymemekteyim......


Patrick Swayze






Hoş bir adamdı "Ghost" filmi benim için hala vazgeçilmezdir. O da ölmüş, yolu ışık olsun.....




Referandum


Ankara'da belediye başkanı, 7.caddede içki referandumu yaptırıyormuş, aslında böyle bir referandumun hukuki geçerliliğinin olduğu şüpheli hatta galiba da yok, itiraz edenlere demiş ki başkan; 'Ankara'da şarap içilecek yerleri tesbit ettiriyorum, istediğiniz kadar içip sarhoş olabilirsiniz ...." demek ki bu Bay'ın içkiden anladığı "şarap" ve " sarhoşluk"...... 2009 yılında dünya gezegenindeyiz......



Merak
Blogger sayfalarına girmede siz de sorun yaşıyor musunuz? acaba genel bir arıza mı ? yoksa bir şekilde engelleniyor muyuz?


Sahi, sel suçluları kim ve ne oldu?

Deniz feneri davası ne oldu?

Meşhur dosya ne oldu?



Kalın sağlıcakla......

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Selden cok zarar görmüşler..ihtiyacları o gün için TL 500k idi..

Ah ah sabah cıktın yine çıplacık sokaklara...

Adsız dedi ki...

Ersin bey,

Yolu ışık olsun ne demek ? Eşinizden de sizden de çok sık okuyorum. Merak ediyorum anlamını?

Bu kadar zor mu Allah Rahmet Eylesin demek. Tanrının Rahmeti Üstünde olsun demek.

Bunun siyasi oluşumla, siyasi görüşle, ülkemizi beklediğini tahmin ettiğimiz korkunç durumla, benim başımın açık, en az eşiniz kadar dekolte giyiniyor olmamla falan.. hiç alakası yok.. inanın sadece masumane bir merak.

iyi günler dilerim.
Selda

Ersin dedi ki...

sevgili vallahi üşümüyorum yahu
sen merak etme bu yalnızca bir durum tesbiti

Ersin dedi ki...

selda hanım,
durumun politik görüşle, siyasetle vesaire ile hiç bir alakası yok hemen şunu söyliyeyim ben Ezana, Kur'ana, dine saygısı sonsuz olan biriyim diğer yandan da kullandığım kelimelerin hesabını verme huyum da yok fakat o kadar samimi yazmışsınız ki size samimiyetle cevap vereyim üstelik yorumunuzda kullandığınız cümleler ile hiç bir kavgam yok yolu ışık olsun çok severek kullandığım bır cümledir bu şekilde de kullanmaya devam etmede bir mahzur görmemekteyim