Cuma, Eylül 04, 2009

Hannelore ve Karlhaynz

Hemen o ömyle yazılmaz demeyin, benim  tanıdığım ilk Almanlar biri kız diğeri erkek olan Hannelore ve Karlhaynz'dı o zamandan beri nedense tüm alman kadınları Hannelore ve erkekleri ise Karlhaynz olmuştur benim için. Şimdi bunu neden yazdın diyeceksiniz.

Sevgilinin anne-babasının almanyadan yakın dostları, 15 günlük bir  ziyarete geldiler ben de onları bu isimle anıyorum.

Bir iki nokta var, öncelikle her ikisi de sıradan sayılacak işlerden emekliler, ancak yakın tarihlerde Çin'e gitmişler, sonra memleketimize gelmişler, demek ki iki emekli bu işleri yapabiliyor, oysa bir de bizdeki duruma bakın, acaba emekli bir karı koca böyle seyahatler yapabiliyorlar.

Emekli olmuşlar "emekli" yani emeklerinin karşılığını hayatlarının sonbaharında keyifle geçiriyorlar, yarın endişeleri yok, gülüyorlar, neş'e ile dünyayı hayatı takip ediyorlar. İşte "emekli" demek bu.

Bir de bizdeki durumu düşünün, içler acısı, emekli demek maaş sırasınra ölümü beklemek ile eşit neredeyse. Neyse mutlu olsular  nazarımız değmesin.

İkinci konu ise geldiklerin de aç bîlaç olmalarıydı  zira THY uçağında kendilerine yemek falan verilmemiş, sebebinin Ramazan olduğunu söylediler, ben inanmadım, zannetmiyorum bunu araştıracağım, ama eğer gerçekten de böyleyse söyleyecek sözüm yok ( mu desem çok mu desem bilemedim ?)

Neyse Türk Kızılayı, iftar saati olduğu için havaalanında bedava su dağıtmış......

İlginç...

5 yorum:

Tanya's dedi ki...

Sevgili,

Aynı isimli bir post yazdım sabahtan..bunu okuyunca gülmekten yıkıldım..emeklilikti konumda hahahyt..kalp kalbe bu kadar mı karşı olur..olur..

Gelelim THY'nin durumuna..Allahtan Turk Kızılayı var..yoksa tam rezalet...bir araştıralım bakalım..

Sebnem'den dedi ki...

Aaaaaa..Rezalet!!!
Kotil Bey yapmıştır bu iftar sahur durumlarını...
Hocam yani....Bizim emeklilerde iyi geziyor ama...Karacaahmet,zincirlikuyu...

Ersin dedi ki...

aaaaa
sevgili inanmıyorum daha da okumadım senin blogu hemen şimdi okuyacağım
eee kalp kalbe karşı çoooookk şükür
GGÇ

Ersin dedi ki...

şebocum bilemiyorum kimin marifetidir ama iyi değil. eğer gerçekten de böyle ise hayret ederim...
emekliler konusundaki fikrine aynen katılıyorum

Özgür Turan dedi ki...

Hahahha çok tatlısınız ya ikinizin de postu aynı resmen. Ne güzel böyle emeklilik keşke keşke...