Çarşamba, Eylül 30, 2009

çeşitli

Yılmaz Özdil, Hürriyet'in 3. sayfasına, Bekir Coşkun'un bıraktığı yere geçti. Çok da iyi oldu, bir ara acaba Akif Beki gelir mi? diye düşünmüştüm :)

Unutmayalım, Dil devriminin 77. yılı. Özellikle son yıllarda iyiden iyiye unutlulmakta olan Atatürk devrimlerini hatırlayalım ve hatırlatalım....

Sezen Aksu, son konserinde "biraz ara vermek istiyorum" demiş acaba neden?

Zararlı diziler artık şifreli yayınlanacakmış;
zarara kim karar verecek?
zararın sınırları kim tarafından tesbit ve tayin edilecek?
isteyenin her türlü şifreyi kırabildiğindenhaberimiz yok mu? özellikle gençlerin bilgisayar kurdu olduğunu unuttuk mu?
Bence en iyisi,tvleri poşete koyalım.

İDO'dan halen haber yok.

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Yilmaz Ozdil nuktedanligina bayiliyorum.

Sezen Aksu cok guzel zamanli bir veda ediyor.

Idoyu bosver. Bugunku cumhuriyette adalar verilen ceza var. Hem zaten vapur iskelesinde vapur ve motor olarak ayirmislar seferleri..motora binmeyiver sende hahayt..alan razi satan razi.

Adsız dedi ki...

Ersin Bey merhabalar,

Konu ile ilgili bir yorum olmasa da bir konuda yardiminiza,tavsiyenize ihtiyacim var.

Ankara'da ikamet ediyorum ve kendime sizin İstanbul'daki kursunuz kalitesinde olan bir yoga okulu,kursu,hocasi ariyorum.
Konu ile ilgili bir bilginiz var ise paylasmanizi rica ederim.

Mail adresinize blog uzerinde rastlayamadim diye bu sekilde sormak zorunda kaldim. Eger ki blog uzerinden bu sekilde bir bilgilendirme yapmaktan hoslanmayacaksaniz varsa ve sakincasi da yoksa mail adresinizi belirtmeniz ricasi ile.

Tesekkurler,

Ayca

Ersin dedi ki...

Mailinizi bana info@yogaturk.com adresinden gönderebilirsiniz

Ersin dedi ki...

Yılmaz Özdil yahu vallahi şahane, kasmadan baymadan o derece güzel yazıyor ki, umarım başına birşey gelmez....